EYΓΕΝΙΑ: Την τελευταία λέξη εγώ θα την πω..

Χαϊκάλης: «Είμαι μνημονιακός, ζητώ δημόσια συγγνώμη για τις προεκλογικές υπερβολές»

Τι ακούσαμε από τον Χαϊκάλη;  «Είμαι μνημονιακός, ζητώ δημόσια συγγνώμη για τις προεκλογικές υπερβολές»



ΔΗΛΩΣΗ από ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΠΡΕΒΕΖΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ

"Όταν οι πολίτες της περιφέρειας Αττικής επέλεγαν εκπροσώπους τους,  αρέσκονταν περισσότερο σε κωμικά δρώμενα και προεκλογικές υπερβολές και όχι σε αλήθειες.
Eφόσον ψήφιζαν ποιος ηθοποιός τους αρέσει στο 50-50 τότε 100 τα 100, θα μειωθούν οι συντάξεις.  Δεν  μπορούν να ζητούν ευθύνες από άλλους.
Συκοφαντήθηκα, εκδιώχτηκα  εξυβρίστηκα ακόμα και  προσωπικές επιθέσεις δέχτηκα δίπλα από το σπίτι μου, αλλά όσο και αν δεν σας άρεσε, πολιτικά επιβίωσα αποδεικνύοντας σας, ότι  η αλήθεια μου είναι διαχρονικά ορθή επιλογή.

Ήδη δικαιώνομαι ….Περιμένω  από τους πολιτικούς μου αντιπάλους να το παραδεχτούν….."
Ευγενία Αρβανίτη - Πρεβεζάνου
πρ. Βουλευτής Αττικής


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο «…η “αλήθεια” μου είναι διαχρονικά η ορθή επιλογή!» 



Comments

  1. Ο αγώνας σου φαίνει, Ευγένεια. Να στέκεσαι πάντοτε αυθεντική και να λες την τίμια αλήθεια , όπως αξιωθηκες ως βουλευτής να καμνεις.

    ReplyDelete

Post a Comment