ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ - ΑΛΛΑΖΩ - ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ

ΑΡΝΟΥΜΑΙ να μολύνω την γη που με τρέφει. ΑΡΝΟΥΜΑΙ να μετατρέψω τον παράδεισο του δάσους μου σε κόλαση σκουπιδιών.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να κληρονομήσω μια χωματερή στα παιδιά μου και στα παιδιά των παιδιών μου.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να μένω παθητικός και αδιάφορος όταν με σκοτώνουν.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να γεμίσω τις τσέπες τους με κέρδη «αδειάζοντας» την δική μου ζωή και τα όνειρα μου. ΑΡΝΟΥΜΑΙ να κάνουν άλλοι κουμάντο στον τόπο μου.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να γελάνε σε βάρος μου , να με εκμεταλλεύονται να με διχάζουν.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να προσβάλλουν την κληρονομιά του τόπου μου παραχώνοντας τα Αρχαία Μνημεία στα σκουπίδια.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να τους πιστέψω όταν ξέρω ότι το κέρδος οδηγεί τα βήματα τους.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ τον εφιάλτη που θέλουν να μου πουλήσουν τάχα για έργο ζωής.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ γιατί θέλω να μπορώ να κοιτάξω τα παιδιά μου στα μάτια όταν θα με ρωτήσουν μια μέρα τι έκανα για την ζωή τους.
Γνωρίζετε γιατί υπάρχει κραυγαλέα αδιαφορία της κεντρικής και τοπικής εξουσίας προς την κομποστοποίηση και ανακύκλωση με διαλογή στην πηγή;

Πρόκειται για μια λύση σχετικά φθηνή, που δεν έχει μεγάλο περιθώριο κέρδους για τους εργολάβους των σκουπιδιών και στηρίζεται στη συμμετοχή του κόσμου.......



Αρβανίτη Πρεβεζάνου ΕΥΓΕΝΙΑ
επιλ. Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής (υπόλοιπο)
αναπλ. Περιφερειακή Σύμβουλος Βορείου Τομέα Περιφέρειας Αττικής

Comments