Η χούντα του 67 θα θυμίζει luna park, μπρός σε αυτήν που έρχεται...

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕΣ ΣΚΛΗΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ, ΟΥΤΕ ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΣΤΡΟΣ-ΚΑΝ, ΤΟΤΕ ΔΙΩΞΤΟΥΣ ΑΓΡΙΑ, ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΟΥΝ!!!!!
O ΚΑΙΡΟΣ ΒΟΗΘΑΕΙ...
ΤΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΝ...
ΟΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΣΥΝΑΙΝΟΥΝ...
Η ιστορία παίζει οδυνηρά παιχνίδια και είναι και «εκδικητική».
Δεν επαναλαμβάνεται μόνο ως φάρσα, αλλά ως πολλαπλή τραγωδία....
Όταν μέσα στους «ιστορικούς κύκλους» υπάρχουν πολλές επαναλήψεις φάρσας, τότε έρχονται οι εφιάλτες και στην Ελλάδα ανακυκλώνονται οι εφιάλτες:...
Από την στρατιωτική δικτατορία της 21ης Απριλίου φτάσαμε σ΄ ένα ακόμα χειρότερο εφιάλτη της πλανητικής δικτατορίας του ΔΝΤ…
Τι διαβολική σύμπτωση!!! Απρίλιο μήνα και ίδιες μέρες…

ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΛΛΑΣ
Δεν έχω σπίτι πίσω για να ρθω
ούτε κρεβάτι για να κοιμηθώ
δεν έχω δρόμο ούτε γειτονιά
να περπατήσω μια Πρωτομαγιά

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μου τα πες με το πρώτο σου το γάλα

Μα τώρα που ξυπνήσανε τα φίδια
εσύ φοράς τα αρχαία σου στολίδια
και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μου τα πες με το πρώτο σου το γάλα

Μα τότε που στη μοίρα μου μιλούσα
είχες ντυθεί τα αρχαία σου τα λούσα
και στο παζάρι με πήρες γύφτισσα μαϊμού
Ελλάδα - Ελλάδα, μάνα του καημού

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μου τα πες με το πρώτο σου το γάλα

Μα τώρα που η φωτιά φουντώνει πάλι
εσύ κοιτάς τα αρχαία σου τα κάλλη
και στις αρένες του κόσμου μάνα μου Ελλάς
το ίδιο ψέμα πάντα κουβαλάς.

Comments