Μάθημα πρόσθεσης - αφαίρεσης - πολλαπλασιασμού και διαίρεσης με αποτέλεσμα...

ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ
...Από τον Ιανουάριο 2011 ως τον Μάιο 2013,
μόλις πάρω την τελευταία δόση δανεικών
που μου υποσχέθηκε ο Μήτσος (μνημόνιο)
και αν όλα ως τότε έχουν δουλέψει ρολόι, θα χρωστάω
140  ΔΟΣΗ ΔΑΝΕΙΟΥ...
Για να την ξεχρεώσω  από τα 110 δισ.
που μου περίσσεψαν από τα δανεικά του Μήτσου (μνημόνιο)
μου μένουν 80 και κάτι ψιλά.
 Αρα, πρέπει να βρω λεφτά από αλλού. Από που;
Να μου δανείσει το 2013  η κυρά Μαριώ (αγορά) άντε γύρω στα 55  και τα
2014 και 2015 η Κατίνα (αγορά) άλλα 147,5 .
Έτσι μαζεύω γύρω στα 200 κάτι  με τα ψιλά.
Όμως τον Μάιο του 2013,  θα χρωστάω περίπου 440-450 .
Όμως μου λείπουν 250. Που θα τα  βρω;
Χμμμμμμ
Να δανειστώ τότε από τον Ντομιν ή από την Μαρκελλα
που κάνουν  ευκολίες και να τους τα δώσω αργότερα ;
Μπα...
Τωρα όμως τα εικονικά ευρουλάκια που δανείστηκα πως πολλαπλασιάζονται
 και σας χρωστάω περισσότερα;
Και να συνεχίσουν να είναι εικονικά δισεκατομμύρια ας στο καλό,
αλλά να τα θέλετε να σας τα δώσω πραγματικά;
Ωρέεεε έχετε τζαζέψει;;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Μήτσο, Κατίνα, Μαριώ, Ντομινίκ, Μαρκέλα για ενημέρωσή σας
σας γνωστοποιώ ότι,
η ευρωπουλιά δεν είναι δέντρο για να καρπίζουν ευρώ.
Και επειδή λιγάκι βαρέθηκα το παιχνιδάκι σας ,
με ενοχλεί και αυτή η κλεισούρα και η μουντάδα που έχετε στο σπίτι σας,
και επειδή τρεις μέρες τώρα ρίχνει χιόνι και ξεπάγιασα,
λέω ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ.

Πάω μια βόλτα,
πρώτα για μπανάκι στη θάλασσα ΜΟΥ,
να την καθαρίσω κιόλας από τα Τουρκάκια που μου την βρωμίζουν.
Μετά θα αράξω κάτω από τα δέντρα ΜΟΥ,
που βγάζουν πραγματικά φρούτα
και θα απολαύσω τον γαλάζιο, ηλιόλουστο ουρανό ΜΟΥ.

Καλά ήταν εδώ στην Αρχή,
όταν με καλέσατε και σας ευχαριστώ.
ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ όμως ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Και επειδή είμαι από ΣόΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
και εφόσον Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ
όταν βαρεθείτε το παιχνιδάκι που παίζετε
- Monopolis Banking - το είπατε,
ελάτε να σας κεράσω φραπεδάκι ελληνικό.
Να παίξουμε κανένα ταβλάκι,
να ακούσουμε και κανένα γλεντζέδικο τραγουδάκι.
Επειδή μάνα μου είναι η ΕΣΤΙΑ
και με έμαθε να είμαι φιλόξενη
όταν έρθετε αν έχω κέφια θα σας κάνω το τραπέζι.
θα ψήσουμε μπριζολάκια για να φάμε,
θα φτιάξω ζυμωτό ψωμί
και μια τεράστια χωριάτικη ντοματοσαλάτα,
πατάτες τηγανητές, τζατζίκι
και φυσικά θα πιούμε κρασάκι.

Ααααααα
Επειδή είμαι λυπησιάρα
και έχουνε φάει πολλές κλωτσιές τώρα τελευταία
τα τετράδυμα ( Δ.Ν.Τ. και τραπεζιτ)
αν θέλετε να τα πάρετε μαζί σας
πείτε τους να φέρουν μαζί τα ευρώ μου και να κάτσουν φρόνιμα
γιατί θα τα τιμωρήσω δένοντας τα στη γωνία

Και ΕΛΕΟΟΟΣ!!!!
Μην πίνετε άλλες κοκα-κόλες,
βλάπτουν την υγεία, καταστρέφουν το μυαλό
 και κανουν κακό στο στομάχι.

Και επιτέλους
Σταματήστε να κλέβετε ο ένας τον άλλο!!!
Φιλάκια
ΕΥΓΕΝΙΑ

Comments