«Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ μονάχος έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δεν σωθεί εγώ φταίω!»



Εισήγηση ομάδας Πολιτικής Προστασίας για την Ολομέλεια της 16ης Απριλίου 2011, του Παρατηρητηρίου των Οργανώσεων της Κοινωνίας Πολιτών

..Σήμερα είμαστε όλοι εδώ σπάζοντας την ατομικιστική αντίληψη και των ωχαδελφισμό που κυριαρχεί γύρω μας. Όσο αφορά την Πολιτική Προστασία δεν μιλάμε απλά, για προσφορά εθελοντικού έργου όποτε, εάν και εφόσον μπορούμε! Δεν πρέπει να θεωρείται, ούτε ως δωρεάν εργασία, ούτε είναι άμισθη εκμετάλλευση εργατικών χεριών. Πρόκειται για ουσιαστική προσφορά που μπορεί να λύσει σοβαρά κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα και πρέπει να ενισχύεται και να προστατεύεται από την πολιτεία.

Όταν καταστρέφεται το σπίτι του γείτονα, σειρά έχει το δικό μας σπίτι. Δεν μας πτοούν λοιπόν, οι ασύμμετρες απειλές και ούτε πάμε όπου φυσάει ο «στρατηγός άνεμος». Ένας εθελοντής συνδυάζει τον έρωτα του ερασιτέχνη, την συνέπεια του επαγγελματία, την πειθαρχία του στρατιώτη και την ανιδιοτέλεια του ανώτερου ανθρώπου, λειτουργώντας με συμμετοχικότητα, αφοσίωση και προπάντων ευθύνη.


Για αυτό και εμείς συνυπογράφουμε αυτό που μας άφησε παρακαταθήκη ο σπουδαίος Νίκος Καζαντζάκης : «Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ μονάχος έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δεν σωθεί εγώ φταίω!»



Αρβανίτη – Πρεβεζάνου ΕΥΓΕΝΙΑ

Comments