Ενας μικρός διάλογος για την ενασχόληση μου με την πολιτική: ΝΑΙ ή ΟΧΙ

ΦΙΛΟΣ:
-  ΑΠΟΡΩ ΤΟ ΟΤΙ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΗ* ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΕΥΓΕΝΙΑ:
- Οποιος δεν ασχολείται με την πολιτική είναι καταδικασμένος να διοικείται από κατωτερους του!
Αυτό πλέον ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΧΟΜΑΙ!!!!!

ΦΙΛΟΣ:
- Κ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΤΕ ΣΧΟΛΙΣΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΨΕΥΤΕΣ

ΕΥΓΕΝΙΑ:
- Αγαπητέ φίλε, αν συμφωνήσω μαζί σας θα σημαίνει ότι αυτοπροσδιορίζομαι αναλόγως....
Θα αποφύγω λοιπόν τον σχολιασμό και θα συνεχίσω να γυμνάζω τους κοιλιακούς μου μύες, για να έχω γερό στομάχι.
ΚΑΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
ΚΑΙ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΗΣ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!!
http://www.a33.gr/arbaniti/index.php?page_id=158


* ΟΜΟΡΦΗ ΓΥΝΑΙΚΑ......... Δηλαδή αν ήμουν άσχημη θα ήταν θεμιτή η ενασχόληση μου με την πολιτική???

Comments