17 Ιανουαρίου 2023_ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- ΣΥMΠΟΡΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ - Πρόδρομος Εμφιετζόγλου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
17 Ιανουαρίου 2023
 Φίλες Ελληνίδες και φίλοι Έλληνες,
μετά από πολλά χρόνια αποχής από την πολιτική, καθώς δεν υπήρχε πρόσφορο ιδεολογικό μονοπάτι να διαβώ,  η εθνική μου συνείδηση με οδήγησε να συνεργαστώ με την ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΈΝΩΣΗ-Πρόδρομος Εμφιετζόγλου, την οποία θεωρώ μια ξεκάθαρη ελληνική φωνή στην πολιτική.
Πρόκειται άλλωστε, για την μοναδική πλατφόρμα συσπείρωσης όλων των πατριωτικών δυνάμεων της Ελλάδας, ανεξαρτήτως πολιτικών και ιδεολογικών καταβολών,  μακριά από ακραίες θέσεις αλλά με δυναμικές εθνικές απόψεις και παραδοσιακές οικογενειακές αξίες.
Αυτός επίσης, είναι και ο λόγος που επιθυμώ να συμβάλλω με τις δυνάμεις μου, ως τ. Βουλευτής Ανατολικής Αττικής, στο ενωτικό ψηφοδέλτιο της Πατριωτικής Ένωσης υπό την ηγεσία μιας εξέχουσας ελληνικής προσωπικότητας, τον Δρ. Πρόδρομο Εμφιετζόγλου, στην Ανατολική Αττική.
Παροτρύνω όλες τις Ελληνίδες και τους Έλληνες συμπολίτες μου,  που με έχουν τιμήσει με την εμπιστοσύνη τους στο παρελθόν, όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά να  στηρίξουν την επιλογή μου αυτή.
Και να υπενθυμίσω σε όσους με γνωρίζουν αλλά και θέλουν να μάθουν για εμένα, ότι εργάζομαι πάντα για το κοινό καλό της Ελλάδας και των πολιτών της. Για αυτό τον λόγο, δεν ξεφεύγω από την πατριωτική ιδεολογία μου, δεν διαπλέκομαι, δεν συνεργάζομαι, δεν κάνω συμφωνίες, ακόμα και αν είναι εις βάρος της προσωπικής μου ωφέλειας.
Και αυτό δεν είναι αδυναμία, είναι επιλογή!
Η αγάπη για την Ελλάδα να μας ενώσει!
 
Αρβανίτη - Πρεβεζάνου Ευγενία 
Υποψήφια Βουλευτής Ανατολικής Αττικής 
με την ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ - Πρόδρομος Εμφιετζόγλου 
 


Comments