Στο ΚΥΝΉΓΙ μου για την ΕΥΤΥΧΊΑ!

Είκοσι  χρόνια πέρασαν από τότε που πίστευα ότι η ευτυχία είναι υποχρέωση μας και σκοπός για τη ζωή που ζούμε. Για το λόγο αυτό είχα την αρχισυνταξία και την παρουσίαση για περισσότερο από ένα χρόνο (2003-2004) και δύο φορές την εβδομάδα, μια τηλεοπτική εκπομπή με τίτλο "Το κυνήγι της ευτυχίας".

Τότε ήμουν μια μελαχρινή γυναίκα που ήθελα να νικήσω κάθε πρόκληση και κυνηγούσα τα πολλά και τα μεγάλα, μα προπάντων απαιτούσα να με αγαπούν.
Στο κυνήγι μου αυτό, φιλοξένησα πλήθος, ανθρώπων, μικρών και μεγάλων ομιλητών, να μου πουν τα μυστικά που τους έκαναν ευτυχισμένους. Άλλοι είχαν πανεπιστημιακές περγαμηνές άλλοι επαγγελματικές επιτυχίες  άλλοι δεινό κοινωνικό έργο και άλλοι τεράστια σοφία, αν και δεν ήξεραν να διαβάζουν. Μίλησαν για τα βιώματα και τη δράση τους, τον πόνο και την χαρά που έζησαν, τα συν και τα πλην, το μαζί και το χώρια. 
Όσα και να λέγαμε, όσο και αν ψάχναμε να βρούμε την ευτυχία, διαπιστώναμε ότι γλιστράτε μέσα από την ζωή κα όλοι εντέλει ομολογούσαν:
 Η ευτυχία είναι μονάχα, στιγμές!  

Τι και αν διάβασα περισσότερα βιβλία, έκανα περισσότερες σπουδές, έμαθα καινούργιες ασκήσεις και τεχνικές, ζήτησα ακόμα ψυχολογική και χημική βοήθεια. Όσο γύρευα τη ευτυχία, τόσο πιο πολύ μπερδευόμουν καθώς τις περισσότερες φορές νικούσε μια θλίψη που με  κυριαρχούσε και ζούσα καιρό με την μελαγχολία του άπιαστου. 

Κύλησε ο χρόνος και σήμερα είμαι μια ξανθιά κυρία που επιλέγω ν' αφήνω τα περιττά να με προσπερνούν, γυρεύω τα μικρά και τα λιτά και προπάντων θέλω να αγαπάω.
Αν αναρωτιέστε αν έπιασα την ευτυχία  μπορώ να σας πω ότι από το κυνήγι μου,  έμαθα ένα μονάχα πράγμα:

Η ευτυχία είναι μέσα μας!

 Ευγενία Αρβανίτη-Πρεβεζάνου 
Msc, BA Επικοινωνιολόγος - τ. Βουλευτής Αττικής - Personality Creator
 Σύμβουλος Στρατηγικής Ανάπτυξης και Διαπροσωπικών Σχέσεων

 ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ
1. Ότι απέμεινε από εκείνη την προσπάθεια μου,  αναμνήσεις, γνώσεις και μερικές βιντεοκασέτες σε ένα κουτί της αποθήκης μου που ίσως κάποια στιγμή στην ψηφιακή εποχή μας, ασχοληθώ με την άυλη  αποθήκευση τους.
2. Στις 28 Ιουνίου 2012 καθιερώθηκε να γιορτάζεται  στις 20 Μαρτίου κάθε χρόνου  η "Διεθνής Ημέρα Ευτυχίας." Στην απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ (A/RES/66/281) επισημαίνεται ότι «το κυνήγι της ευτυχίας είναι βασικός ανθρώπινος σκοπός».

Comments