ΣΗΜΕΡΑ ΚΕΡΝΑΕΙ Η ΚΕΡΑΤΕΑ...


Είναι δίκαιο να έχω τα σκουπίδια στο σπίτι μου και κάποιος να τα πετάει στην αυλή μου και να πληρώνεται για αυτό;
Είναι δίκαιο να πληρώνω ξανά και ξανά και ξανά το δρόμο που έφτιαξα για να πηγαίνω σπίτι μου και κάποιος να υφαρπάζει τα χρήματα μου και να φταίω που διαμαρτύρομαι;
Είναι δίκαιο να πληρώνω  ΚΤΕΛ, προαστιαικό τρένο και μετρό για να μετακινούμαι και τελικά πάλι να χρειάζεται να  οδηγώ πληρώνοντας υπερβολικό τίμημα στα καύσιμα, γιατί μένω σε μια περιοχή που δεν έχει συγκοινωνίες;
Είναι δίκαιο να με κάνουν να νοιώθω ενοχές διότι δεν δέχομαι να κατοικώ σε  μια τριτοκοσμική περιοχή όπως προσπαθούν να "φτιάξουν" την Ανατολική Αττική από εκεί που ήταν εξοχικός παράδεισος;
Είναι δίκαιο να ελέγχουν κάθε μου σκέψη, κίνηση, πράξη με κάρτες - μικροτσιπς παραβιάζοντας την ιδιωτικότητά μου και να μην αντιδρώ;
Κάθε μέρα ο πανικός των πολιτών, μεγαλώνει. Μαζί μεγαλώνει και ο θυμός και η οργή γιατί δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει.
Η αντίσταση των πολιτών σε επιθέσεις ενός ανάλγητου κράτους δεν πρέπει να μας δημιουργεί ενοχές.

Γιατί να θεωρούμεθα βανδαλιστές όταν αντιδρούμε;
Γιατί να έχει μόνο η αριστερά το δικαίωμα αντίδρασης με κινηματικές πράξεις και αγώνες στον δρόμο;
Ποιος καθορίζει το δίκαιο ή το άδικο;

ΠΟΙΟΣ εν τέλει είναι ο ΠΑΡΑBATHΣ;
Ο πολίτης που αντιδρά στις ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ή το κράτος που τις επικροτεί;
 








Comments