«Ναυτική Εκπαίδευση»
Αθήνα 20 Ιανουαρίου 2011
Παρακαλώ όπως εξετάσετε στο επόμενο Περιφερειακό Συμβούλιο την πρόταση του Περιφερειακού Συνδυασμού «Αττική Οδός» ή σε οποιοδήποτε Συμβούλιο κρίνετε σκόπιμο.
ΘΕΜΑ: «Ναυτική Εκπαίδευση»
Η ελληνική ναυτιλία είναι ένας από τους σημαντικότερους κλάδους της οικονομίας της χώρας μας. Τα ελληνόκτητα πλοία κυριαρχούν στο διεθνές οικονομικό περιβάλλον, παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση.
Εν αντιθέσει με άλλους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, που συρρικνώνονται συνεχώς, με αποτέλεσμα να αυξάνεται διαρκώς το ποσοστό ανεργίας του εργατικού μας δυναμικού, η ελληνική ναυτιλία διατηρεί παγκοσμίως το μερίδιο αγοράς της.
Τις τελευταίες δεκαετίες, λόγω της συνεχούς βελτίωσης του βιοτικού επιπέδου της χώρας μας, υπήρχε μειωμένη προσφορά ελληνικών πληρωμάτων, κυρίως για την ποντοπόρο ναυτιλία.
Η άρδην αλλαγή των οικονομικών συνθηκών, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, οδήγησε σε αύξηση του ποσοστού ανεργίας του εργατικού μας δυναμικού και χειροτέρευση του βιοτικού επιπέδου ενός μεγάλου ποσοστού του ελληνικού πληθυσμού.
Η στροφή κάποιου ποσοστού του εργατικού δυναμικού μας προς τα παραδοσιακά ναυτικά επαγγέλματα, θα έδινε διέξοδο, στο οικονομικά αδιέξοδο πολλών ανέργων και ταυτόχρονα θα αύξανε τα χρηματικά εμβάσματα προς τη χώρα μας.
Για αυτό το λόγο προτείνουμε: η Ν.Ε.Λ.Ε., μέσω των εκπαιδευτικών της προγραμμάτων να εκπαιδεύσει και να παράσχει στη διεθνή ναυτιλιακή αγορά εξειδικευμένο κατώτερο προσωπικό καταστρώματος και μηχανοστασίου, όπως ναύτες, αρχιθαλαμηπόλους, λοστρόμους, αντλιωρούς, κ.λπ.
Αρ. Πρωτ. 170/21-1-2011
ΠΡΟΣ: Τον Αξιότιμο Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιάννη Σγουρό
Παρακαλώ όπως εξετάσετε στο επόμενο Περιφερειακό Συμβούλιο την πρόταση του Περιφερειακού Συνδυασμού «Αττική Οδός» ή σε οποιοδήποτε Συμβούλιο κρίνετε σκόπιμο.
ΘΕΜΑ: «Ναυτική Εκπαίδευση»
Η ελληνική ναυτιλία είναι ένας από τους σημαντικότερους κλάδους της οικονομίας της χώρας μας. Τα ελληνόκτητα πλοία κυριαρχούν στο διεθνές οικονομικό περιβάλλον, παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση.
Εν αντιθέσει με άλλους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, που συρρικνώνονται συνεχώς, με αποτέλεσμα να αυξάνεται διαρκώς το ποσοστό ανεργίας του εργατικού μας δυναμικού, η ελληνική ναυτιλία διατηρεί παγκοσμίως το μερίδιο αγοράς της.
Τις τελευταίες δεκαετίες, λόγω της συνεχούς βελτίωσης του βιοτικού επιπέδου της χώρας μας, υπήρχε μειωμένη προσφορά ελληνικών πληρωμάτων, κυρίως για την ποντοπόρο ναυτιλία.
Η άρδην αλλαγή των οικονομικών συνθηκών, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, οδήγησε σε αύξηση του ποσοστού ανεργίας του εργατικού μας δυναμικού και χειροτέρευση του βιοτικού επιπέδου ενός μεγάλου ποσοστού του ελληνικού πληθυσμού.
Η στροφή κάποιου ποσοστού του εργατικού δυναμικού μας προς τα παραδοσιακά ναυτικά επαγγέλματα, θα έδινε διέξοδο, στο οικονομικά αδιέξοδο πολλών ανέργων και ταυτόχρονα θα αύξανε τα χρηματικά εμβάσματα προς τη χώρα μας.
Για αυτό το λόγο προτείνουμε: η Ν.Ε.Λ.Ε., μέσω των εκπαιδευτικών της προγραμμάτων να εκπαιδεύσει και να παράσχει στη διεθνή ναυτιλιακή αγορά εξειδικευμένο κατώτερο προσωπικό καταστρώματος και μηχανοστασίου, όπως ναύτες, αρχιθαλαμηπόλους, λοστρόμους, αντλιωρούς, κ.λπ.
Comments
Post a Comment