Θόρυβώδες το Αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος"

Ο Επίτροπος Περιβάλλοντος κ. Potočnik, η έκθεση που κατέθεσε η Ελλάδα για το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τις Οδηγίας για τον Περιβαλλοντικό Θόρυβο (ΟΠΔ/END), με κίνδυνο παραπομπής της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο

Ενδιαφέρον, επίσης, παρουσιάζει η δήλωση της Επιτροπής ότι "ο διεθνής αερολιμένας της Θεσσαλονίκης δεν έχει χαρακτηριστεί από τις ελληνικές αρχές ως μείζονος σημασίας , κατά την έννοια της οδηγίας 2002/49/ΕΚ (οδηγία για τον περιβαλλοντικό θόρυβο-OΠΔ/END). " και ενδέχεται να εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της ίδιας Οδηγίας για το δεύτερο γύρο χαρτογράφησης του θορύβου, το 2012.

Το μόνο χαρακτηρισμένο ως μείζονος σημασίας αεροδρόμιο είναι ο διεθνής αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος». Σύμφωνα με την αξιολόγηση μελέτης που υπέβαλαν οι ελληνικές αρχές όσον αφορά την έκθεση του Ελ. Βενιζέλος στον θόρυβο, προκύπτει ότι δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της OΠΔ. και ενδέχεται η Επιτροπή να αναλάβει νομική δράση.
Σύμφωνα με την οδηγία 2002/49/ΕΚ ορίζεται ως μείζονος σημασίας αερολιμένας το πολιτικό αεροδρόμιο που χαρακτηρίζεται τοιουτοτρόπως από κράτος μέλος, επειδή σε αυτό πραγματοποιούνται περισσότερες από 50.000 κινήσεις ετησίως (όπου ως κίνηση θεωρείται η απογείωση ή η προσγείωση), εξαιρουμένων όσων εκτελούνται αποκλειστικά για εκπαιδευτικούς σκοπούς με ελαφρά αεροσκάφη.


http://circa.europa.eu/Public/irc/env/d_2002_49/library?l=/&vm=detailed&sb=Titlehttp://circa.europa.eu/Public/irc/env/d_2002_49/library?l=/&vm=detailed&sb=Title

Comments