ο ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και οι ΕΚΛΟΓΕΣ

Μετά το Βατοπαίδι, το φιάσκο της SIEMENS... Το Κομματικό Σύστημα βουλιάζει, ενώ η Κοινοβουλευτική και Δικαστική διαδικασία των Σκανδάλων βρίσκεται στο ζενίθ.
Για να σωθεί η Δημοκρατία στην Χώρα μας πρέπει να οδηγηθεί το Πολιτικό μας Σύστημα σε ΘΑΝΑΤΟ. Για να κερδίσουν χρόνο κάποιοι, ξεκίνησαν τις τεχνητές αναπνοές, μιλώντας για προκήρυξη εκλογών...


Ωστόσο, οι Εκλογές είναι η καλύτερη στιγμή της Δημοκρατίας.
Δημοκρατία άλλωστε, είναι το πολίτευμα που ασχολείται με την επίλυση των προβλημάτων που δημιουργεί η συμβίωση των ανθρώπων και στηρίζεται στην ισοπολιτεία, την ισονομία και την αξιοκρατία.
Συγχρόνως απαιτείται εθνική ομοψυχία, συμπόνια και ομόνοια στα προβλήματα που απασχολούν τη χώρα και ιδιαίτερα στα εθνικά θέματα.
Φίλες και φίλοι μου, 
η καλύτερη εγγύηση λειτουργίας της Δημοκρατίας είναι ο Ενεργός Πολίτης
Ένας ενεργά Δημοκρατικός Πολίτης οφείλει, ακόμα και όταν γίνονται κάθε χρόνο εκλογές, να επιλέγει τους ΑΡΙΣΤΟΥΣ – όχι των εκπορευόμενων εκ του Κόμματος και εν ονόματι των Κομματισμού – αλλά εκ των ικανών καγαθών ΚΟΙΝΩΝΩΝ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ και του ΛΑΟΥ.
 Και να μην ξεχνάμε ότι,
η Δημοκρατία, δεν αρκείται, ούτε εξαντλείται με την άσκηση του εκλογικού μας δικαιώματος.
Μετά από τις Εκλογές,  καθήκον όλων μας, είναι η ενεργή επιστράτευση και παρακολούθηση των εκλεγμένων στην Δημόσια συμπεριφορά τους απέναντι στην Πατρίδα και τον Λαό.

Γιαυτό μην ξεχνάτε αυτό που μας δίδαξε ο Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ
« Ν' αγαπάς την ευθύνη, να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο...
Αν χαθεί, εγώ θα φταίω»

Comments